The young English free improvisers (the second part)

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photo Wolfgang H. Wögerer, Wien,_2013-07-12_central_garden_-_Blublut_feat._Colin_Webster_139_Colin_w._P._Kurstin_in_BG, https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.en

Nella prima parte ho preso in considerazione tutto ciò che aveva a che fare con il reparto corde (comprendendo anche il pianoforte, assimilato per l’insieme di corde e martelletti battenti) più le percussioni. Una riflessione indotta su quanto detto è che certamente non c’è solo Londra nel sostenere i musicisti e le loro possibilità di crescita, ma esistono

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Music writer, independent researcher and founder of the magazine 'Percorsi Musicali'. He wrote hundreads of essays and reviews of cds and books (over 2000 articles) and his work is widely appreciated in Italy and abroad via quotations, texts' translations, biographies, liner notes for prestigious composers, musicians and labels. He provides a modern conception of musical listening, which meditates on history, on the aesthetic seductions of sounds, on interdisciplinary relationships with other arts and cognitive sciences. He is also a graduate in Economics.